-ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ-
DIPTYQUE
ΤΥΠΟΥ AZZARO POUR HOMME
ΚΩΔΙΚΟΣ 6207
Shower gel με λάδι ελιάς και εκχύλισμα μελιού που ενυδατώνουν και περιποιούνται την επιδερμίδα.
Περιληπτικά:
- Όλες οι επιστροφές δέχονται πίστωση ΜΟΝΟ για αγορές online και από το κατάστημα
- Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής
- Τα προϊόντα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα
Επεξεργασία Επιστροφών
Επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία για 2-5 εργάσιμες ημέρες από την παράδοση
Τα μεταφορικά τέλη των επιστροφών είναι υπ’ ευθύνη του πελάτη
Πίστωση Καταστήματος
Πίστωση εκδίδεται μόνο μέσω email
Πίστωση ισχύει για αγορές online και για χρήση στο κατάστημα
Πολιτική Επιστροφών
Προσφέρουμε εύκολες επιστροφές χωρίς ταλαιπωρία.
Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική επιστροφών μας παρακάτω και χρησιμοποιήστε τη φόρμα επιστροφής μας για να προχωρήσετε στην επιστροφή. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ONLINE Ή ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
Όλες οι επιστροφές πρέπει να παραληφθούν μέσα σε 14 ημέρες από την αρχική ημερομηνία αποστολής.
Όλα τα στοιχεία πρέπει να επιστραφούν σε μας στην αρχική τους κατάσταση.
Αγορές ειδών εκπτώσεων και προσφορών είναι τελικές και δεν μπορούν να επιστραφούν.
Μεταφορικά τέλη δεν επιστρέφονται και τα μεταφορικά κόστη για επιστροφές είναι ευθύνη του πελάτη.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική επιστροφών μας, μη διστάσετε να μας στείλετε email στο info@lesens.gr.
Οδηγίες Επιστροφών
Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε τη Φόρμα Επιστροφών
Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική επιστροφών μας παραπάνω για να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει όλες τις απαιτήσεις επιστροφής. Τα προϊόντα που επιστρέφονται αλλά δεν πληρούν όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής δεν θα γίνονται δεκτά & επιπλέον τα ταχυδρομικά τέλη για να μας επιστραφεί το προϊόν θα πρέπει να καταβληθούν από σας.
Κατεβάστε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε παραπάνω με τις πληροφορίες του προϊόντος που επιθυμείτε να επιστρέψετε.
Συμπεριλάβετε τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής και αποστείλετε προς: Γ. Σχολαρίου 3, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 54644
Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά προϊόντα: Εάν ένα προϊόν που λάβατε ήταν κατεστραμμένο ή ελαττωματικό η εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να ενημερωθεί μέσα σε 3 ημέρες για μια πλήρη επιστροφή. Γνωστοποίηση που θα γίνει πέρα της 3ης ημέρας δεν θα είναι επιλέξιμη για πλήρη επιστροφή χρημάτων. (info@lesens.gr)
Έχω λάβει λάθος προϊόν, τι μπορώ να κάνω;
Στόχος μας είναι να σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν, όμως, είμαστε όλοι άνθρωποι και τα λάθη είναι αναπόφευκτα. Αν στείλουμε λανθασμένο προϊόν, απλά επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών και θα το διορθώσουμε το συντομότερο δυνατό.
Ακυρώνοντας μια Παραγγελία
Η ακύρωση μιας παραγγελίας, φυσικά σε εύλογο χρονικό διάστημα, γίνεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω τηλεφώνου και καθημερινά (εκτός Κυριακής) από Δε-Τε-Σα 9πμ - 3μμ, Τρ-Πε-Πα 9πμ - 2μμ και 5μμ - 9μμ, αλλά και με αποστολή E-mail στο info@lesens.gr, με θέμα: "Ακύρωση Παραγγελίας" .
1) ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ:
Πληρώνετε για την αγορά σας κατά την παράδοση του προϊόντος.Ο courier εισπράττει το ποσό της παραγγελίας σας.
Η υπηρεσία της αντικαταβολής κοστίζει 2 ευρώ.
2) ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ / ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ:
Εξοφλείστε την παραγγελία σας με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας μέσα από το ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της Τράπεζας Πειραιώς.
3) ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ:
Τράπεζα Πειραιώς
Αρ. Λογαριασμού/Account No.: 6603-112545-806
IBAN: GR73 0171 6030 0066 0311 2545 806
Όνομα Κατόχου Λογαριασμού που θα γίνει η κατάθεση: Ρέχας Γεώργιος
Αιτιολογία/Description: Ονοματεπώνυμο ή κωδικό παραγγελίας
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Θεσσαλονίκη